Sabtu, 23 Oktober 2010

>> Rahsia Personaliti Disebalik Coklat

dituju pada : Satu Dua Cokelat
hehehehe,...sedapnya coklat nie,..terliur tgk..

taukah anda? kebaikan coklat?hehehe

Coklat sering dikaitkan dgn kekuatan & stamina, tenaga & kuasa serta kesihatan & keceriaan.juga boleh hilangkan stress

 ATAU??

ramai pulak yg mengatakan bahawasanya esok puasa coklat boleh menggemukkan & menyumbang ke arah masalah jerawat!

PEDULIKAN SEMUA ITU!!!/ DONT CARE ABOUT IT!!!

Menurut kajian drpd aku keceriaan yg dilakukan ke atas wanita Oxford dictionary mendapati barangsiapa yg menghidu haruman drpd minyak asli Cocoa Therapy mnjadi ceria selepas bberapa minit menghidunya.

SEE...coklat mmbuatkn kita bahagia...

so, xnk la mmbebel bebanyak... apa kejadahnya dgn coklat ini?haa...entri kali nk nk share sesama cerita sal coklat..kamu semua suka coklat.. jom kita tgk, siapa yg kena...


PILIH COKLAT WARNA PUTIH, HITAU ATAU CAMPURAN?

Coklat warna putih

Kamu memiliki semua kekuatan utk menakluki dunia (wah3!! hebat org nie). Sygnya kdngkala kamu seakan ragu2 utk mmbuat keputusn. Pdhal, jika kamu tau a
pa yg ingin kamu capai, pintu kejayaan trbuka utk kamu.


Coklat susu

Kamu suka kpd keindahn & peka trhadap apa yg kamu lihat. Bagi kamu, mengenang masa lampau & mengingat kembali saat2 indah sewaktu kecil mampu mmbuat semangat kamu berkobar2.


Coklat hitam (Dark Chocolate)

Kamu brpandangn jauh. Pandangan & cadangan yg kamu kemukakan selalunya 'up-to-date'.Kamu sentiasa brusaha utk tampil lain dri yg lain. Selain itu, kamu juga gemar mengumpul barang2 pemberian orang. (betoi ka??)

Coklat campuran (semua rasa)

Kamu seorang yg fleksibel. Kamu trgolong antara individu yg kaya dgn wawasan
2020, mudah bagi kamu mengikut peredaran zaman. Kamu tak ingin diri kamu jauh tinggal di belakang.


APA KAMU BUAT PADA PEMBUNGKUS COKLAT??
Diramas dan dipenyet2

Jika mkn coklat & kemudian gemar meramas2 kertas pmbalutnya sebelum dibuang ke dlm tong sampah, bererti kamu tergolong antara individu yg tak suka terlibat dlm masalh cinta. Fikirn kamu yg sering brkecamuk mmbuatkn kamu sukar mmberikn konsentrasi trhadap sesuatu perkara. Tak hairanlah jika pasangan kamu sering mengeluh dgn sikap kamu itu.

Dilipat dan dibuat origami

Jika gemar melipat2 pmbalut coklat, bererti kamu seorang yg rapi & bersih. Hidup kamu teratur & begitu juga dgn pemikiran kamu. Dlm bercinta, kamu selalu mengikut mood. Haaa, tak baiklah macam tu! Kamu perlu lebih bijak mengimbangi emosi kamu itu.


Dibentuk bola-bola api

Jika mmbuat pmbalut coklat itu mnjadi bola & memainkannya di meja, mungkin kamu sdg bosan dgn kehidupan cinta kamu brsama pasangn. Ada baiknya kamu berbincang dgn pasangan kamu tu mengenai prhubungan kalian berdua. Kalian perlu lebih brfikiran terbuka utk menerima teguran & kekurangan diri masing2 bagi tujuan kebaikan dalam perhubungan.

Dikoyak-koyak dan di tendang2

Kamu seorang yg romantis trhadap pasangan. Kamu suka membelai krn pd kamu, belaian jemari kamu itu mampu mmperlihatkn rasa cinta & kasih trhadap pasangan. Kamu mementingkan keromantisan dlm perhubungan.

Digulung buat pembalut shushi

Kamu boleh digelar sebagai penyelamat cinta! Suka mencampuri urusan percintaan orang lain. Bagi kamu, perhubungan cinta kamu sdh cukup bahagia! Kamu tak blh berfikiran sedemikian. Hakikatnya kamu perlu menumpukan perhatian trhadap hubungan cinta kamu sendiri agar lebih subur dan mekar berpanjangan!

7 ulasan:

She's retarded berkata...

saya suka mengoyak pembalut plastik coklat means saya ni romantik la?

NARDtheNERD berkata...

i suka simpan pembalut coklat tuuu...
camana??..
hehe

Coco berkata...

terima kasih utk entry. ahahaha! (perasan nk mampus coco ni.)

suka dark cokelat then pembalut cokelat lak ikut mood nk buat bntuk apa. haha!

"My name is Akma, and I am not a terrorist" berkata...

@coco : xpe2 bile lagi nk perasan,tak gitu??huhuk

@NARDtheNERD : klu cm tu tatau lah nk kata..hee...

@she's retarded : hahah...cm 2 la kot,eemmm..awak rase awak romantik ke?.. kadang2 yang betul tu sikit aje..

muhammad amirul masiran berkata...

saya suka makan coklat langkawi n padang besar.....x de tax

muhammad amirul masiran berkata...

saya suka makan coklat langkawi n padang besar.....x de tax

"My name is Akma, and I am not a terrorist" berkata...

saya jugak!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...