Ahad, 3 Oktober 2010

>> komen aku tentang pembuangan bayi..(jgn marah yup)





sape yang baca entri aku kali nie jgn marah kat aku noh...aku hnya sekadar nak luahkan perasaan ketidak puas hatian....aku benci tul kat sapa2 yang dok buang bayi,ingat hampa 2 baguih sgt ka??duk buang bayi cam buang sampah...hampa 2 yang sepatut nya kena buang dalam tong sampah....bukak ja paper metro  ka berita harian ka atau paper apa pon termasuk cina dan tamil...mesti wajib ada bab2 buang bayi nie....hadooiii...hampa yang dok bt lagu 2 xdak perasaan kasih sayang ka..??kebanyakan nya budak2 bawah umur...gerun aku...seb bek aku x dak adek..kalau aku ada adek...kna jaga elok2 nie...

bagi budak2 yang sengaja nk mengandungkan diri 2,tolong lah.....aku mohon sgt...tolong jaga maruah hampa...dan tolong la cari lelaki yang betul2 sejati...yang mencintai hampa seadanya...mencintai hati hampa mental hampa...bukan nya pada fizikal hampa semata2...itu nama nya syaiton....so hampa jgn la bercinta dengan orang yang berhati syaiton tersebut....klu hampa dah "kepingin" sgt dh...p la kawen cara elok...insaf lah sebelum terlambat....jgn la dok bt lagu nie...dan pikieq la sendiri...dunia nk kiamat ooiiii...hampa x terfikir ka mcm mana azab hampa,bnyak mana dosa hampa dok bt lagu nie(buang bayi)...

jdi....kat sini aku nk bagi tau...pertama kasih sayang family 2 penting sgt3...sbb apa???haa....sbb klu x dak kasih sayang dari family...so  dapat kasih sayang dari BF,mengandung,tu yang terlebih kasih sayang dri BF 2...(mo taw arh!)

Yang kedua...kna pandai jaga diri,maruah diri,keluarga terutama sekali mak pak...so sapa2 nk tambah lagi...sila kan....(xsalah bah!)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...