Ahad, 10 Oktober 2010

>> Ibuku pencinta alam



ibuku pencinta wanita alam,..huhu,.. http://www.emocutez.com mak aku suka sgt taman pokok cm nie kt rumah,..sampai dalam tandas,bilik,rumah pon ada,..dasat la an,..tpi xpa bak kata mak aku,..baik untuk kesihatan,..mang baik,..tiap2 pagi aku bangun je mesti segar,,... http://www.emocutez.com aku pon ade pokok taman aku sendiri pokok kakatus kaktus aku panggil dia "BESAQ" sebab pa aku panggil dia besaq???sebab bila aku dok panggil ja, nnt dia cepat la besaq,.tpi..malang tidak berbaus  berbau ,sekali dia besaq punya besaq mati terus,.. http://www.emocutez.com hahak,... dan di saat itu aku x nk letak nma yang pelik2 dah http://www.emocutez.com so hampa jgn sesekali nagi nama2 yang pelik2 dekat peliharaan hampa,. aku sgt sedey sekali http://www.emocutez.com

soooo....meh aku kenalkn  pokok2 mak tanam aku taman nie,..
kebenar sebenarnya aku x tahu ape nme pokok yang mak aku taman nie http://www.emocutez.com ,..

pokok yang pertama:
pokok nie yang telah disusun rapi di luar rumah http://www.emocutez.com  

ni pokok ape pon x tahu,... http://www.emocutez.com
pokok nie slalu aku amik satu letak dalam buku,..nnt bile dh lama simpan dalam buku tu dia still akn tumbuh jgk, dia punya daun2 kecik (korang paham2 lah) http://www.emocutez.com  

nie aku tertnya2 nie,... http://www.emocutez.com bila aku suh mak aku buang dia kata
"buat apa nk buang dia hidup lagi"
hadoiii,.... 

sooo....sebenarnya banyak lagi pokok yang mak aku taman,...cume aku xlarat nk letak dalam nie...kang blog nie pulak dipenuhi pokok2 mak haku,...hehehe,..

2 ulasan:

zaty berkata...

hahak...x tahan tgk 'pokok besen' mak ag yg tergantung 2.klw aku,aku pn bengang

"My name is Akma, and I am not a terrorist" berkata...

hahak biasa la,...pencinta alam,...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...