Selasa, 26 Oktober 2010

>> Akma Kena Interview, Nas Ahmad mai Terjah!

Berita yang mengemparkan dunia, Akma telah ditagged oleh ♥niNa syakiNa
so..Akma kne jawap soalan2 terjah nie...jom kita tgk,..

1. apa benda paling penting dalam hidup korang?
~ Restu IBUBAPA, kawan2, myb 1 hari nnt suami pulak (acecece!!! hegeh2)

2. benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
~TopUp RM3 hengget aje(jimat) , tghari td beli nasi+sambal udang+kobis goreng. (YANG PENTING JIMAT)

3. dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
~Ingat nk buat kat tasik, buleh ajak suami tejun tasik skali...hahak..tema??emmm... terpulang pada hubby la, sayang ikot aje...hoho,.. 

4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
~YA ada TIDAK pon ada, separuh2 la,.

5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
~Selagi Dia setia...(ayat dari nina, suka ayat nie)

6. dimanakah korang selalu jumpa kekasih korang?
~Hari2 jumpa kat rumah..

7. novel/buku/majalah terakhir dibeli?
~Pinjam dari orang la...(JANJI JIMAT), nk baca sekali aje

8. apakah nama penuh korang?
~Nor Akmarul Azrin binti Yahya yang bererti Cahaya Bulan Kekuatanku,..(wah3..patut r suka sgt tgk bulan mengambang pastu jadi drakula)

9. antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
~Kedua2nya


10. namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?
~emmm...(adeh apa nk letak nie), emmm...myb nk jumpa sapa2 ja,selagi buleh jumpa...huhuk.

11. adakah korang basuh baju korang sendiri?
~Mestila...buat apa nk hantar dobi(JANJI JIMAT).

12. dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
~Heaven..INsyaAllah

13. pilih salah satu, peluk atau cium?
~Tak kira!!! Nk dua2 jgk!!

14. beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag?
~nama dia nina syakina
~Suka tgk dua buat mulut itik 2...tpi paanjangkan sikit lagi ea...hehe
~Klu masuk ja blog dia curse dia ada bintik2 merah(apa nama dia ea??..huhu), suka main..


15. 5 benda yang paling disayangi dalam hidup anda?
~benda ea...emm...rasanya semua denda aku sayang kotttt....

16. lagu yang paling anda suka dan selalu dengar?
~Semua lagi..

17. bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?
~16 sept 1990, jarang sambut,.tahun nie pon x sambut...cukup la sekadar wish..hehehe..


18. 5 rakan Blogger yang korang nak tag.
Coco 
~Semua follower r...

14 ulasan:

nina syakina berkata...

hihi... selagi Dia Setia...
pssttt... kita nih setia ke?
hihihi... bahaya2... *joking

btw, thanks buat tagged nihh... ngeee
eee... kita sebaya rupanya... ngeee

studentlife111 berkata...

Akma si Jimat!!!

"My name is Akma, and I am not a terrorist" berkata...

hehe...klu dia setia...kita triple setia kat dia,..

Coco berkata...

akma, dh macam crita hagemaru dh. jimat. XD

thanx 4 de tag. nnt coco buat. :D

"My name is Akma, and I am not a terrorist" berkata...

hahahak,.. jimat itu penting,..

si biskut berkata...

tapi alangkah bagusnya kalau kita ada sendiri koleksi buku2..tak perlu pinjam ngan member,walaupon baca cuma sekali tapi ada koleksi kepuasanya lain.

"My name is Akma, and I am not a terrorist" berkata...

puas xpuas....ala biskut.. setakat malajah,paper ka xyang la bt koleksi..klu koleksi novel tu ade la...heee...

Coco berkata...

eh. baik akma tukar nama jd Sailoormoon. dgn kuasa bulan, akn menghukummu. ;D

"My name is Akma, and I am not a terrorist" berkata...

hahak,..ley gk tu,..~say lah sailoormoon....bertukar!!!~~hik3...

Khairy berkata...

peh...penjimat juga ang ni..hehe

"My name is Akma, and I am not a terrorist" berkata...

mesti la,...igt senang ka nk dapat duet skrng!!.. so kite kne jimat,.

"My name is Akma, and I am not a terrorist" berkata...

dari kecik saya d ajar untuk berjimat,spaya saya x boros,. untuk diri saya jgk,.. :)

F@QIHFIQH berkata...

sory lambat dier..dah jawab tag kamu..heheee

"My name is Akma, and I am not a terrorist" berkata...

hehe...jom kita lihat sapa yang kena...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...