Jumaat, 29 Oktober 2010

>> Ada apa dengan Wayang Kulit?hehe

Assalamualaikum, salam satu boria, pada paqa pengunjung ni nk habaq mai kat hampa, ni...tok sah dok buat tequk nah...kali ni aku nk cakap utara sat, pasai apa aku ckp utara?? haaaa....ni nk habaq mai ni,.aku jumpa satu video ni...video wayang kulit versi loghat utara,.aku tgk video ni,sat2 aku ketawa,. tak tau la,..bagi aku klakar la jugak.??mai la tgk sat,..lepak2 dulu kat blog aku ni,..kopi 'o' dengan pak tongkoi(nama bagi kueh tu klu kat tempat aku),  dah tersedia dah,.jemput la mai tgk,.


WAYANG KULIT
Tajuk : Mat rempit
No Tiket : A2127
Sit : depan skali.

video
PART 1



video
PART 2

2 ulasan:

Coco berkata...

oh. itu rupanya kuih tongkoi yg org dok sebut2 tu. hehehe

"My name is Akma, and I am not a terrorist" berkata...

hehehe...yup...sedap ooo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...