Khamis, 21 Oktober 2010

>> Mencari Identiti Blogger Yang Hilang



:: Mencari Identiti Blogger Yang Hilang



Once you have been tagged, you are supposed to write a note
with 25 random things, fact, habits, or goal about you.
At the end, choose 25 people to be tagged.



erkk!!! http://www.emocutez.com


25 point nk citer psl diri sndiri an..


1. aku suka suki,suka ketawa ,suka melawak, orng yang kenal aku ja akan tahu aku nie orang yang mcm mna.aku nk jadi orang yang berguna n mancapai cita2 aku,. http://www.emocutez.com


2. emmm...suka aktiviti lawak lasak atau memcabar, mcm daki bukit n gunung ka ,merentas desa ka, tpi klu berhadapan dengan sejuta or semilion pacat or lintah, berenang dilautan berapi...itu terlalu mencabar kottttt an.... http://www.emocutez.com


3. emmm...aku suka berangan sebelum tito, berangan jadi spy la, tarzan la, cinderella la, yang rasa2 aku nk jd., http://www.emocutez.com


4. aku suka mkn walaupon da kenyang,hahaha,perut aku nie boleh menampung berkilo2 a.k.a bertan2 mknan sehari,.besok tu aku melabur saham la,.


5. hahaha...emmm..aku nie nakal, suka pekena orng, tpi kadang2 ja, klu rasa aku nk pekena aku bt la,..hahak,.tpi hat tu dulu nya,sekarang nakal kot len,. http://www.emocutez.com


6. "hahaha","emmm","an","ea", tu la perkataan yang xbuleh aku tinggalkan walaupon seminit or sesaat,.da mcm darah daging aku da,..


7. aku nie cepat simpati kat orang yang aku rasa2 nk simpati,hahaha... aku x suka marah orang, klu aku kena marah aku rela orang tu marah aku, sbb klu aku lawan cakap dia ,msti lagi membara marah orang tu,.so bia bernanah telinga ku dengar pon xpa,..aku x kisa,. http://www.emocutez.com


8. penyabar, aku suka mengalah, walaupon aku ank bongsu,ramai orang cakap "ank bongsu mesti manja gn mak ayah kn, pastu klu mntak apa2 ja msti dapatkn ",...tpi aku xmcm tu... http://www.emocutez.com


9. menunggang basikal, pelbagai jenis moto termasuk naza bike, kereta , lori ,  tanpa lesen...hahaha ,.xheran la, sebab aku ada 4 orang abg dan aku sorang ja pmpn dalam rumah 2 kecuali mak aku, so dulu apa yang abg aku bt, semua aku nk bt,.


10. mencuba sesuatu yang baru xkira pape pon asalkan xsalah disisi undang Malaysia or undang2 islam..


11. aku suka nyanyi kuat2 , tatau kenapa myb aku gmbira kot, tatau la roomate aku suka ke x aku nyanyi...


12. aku nie lady gagah!!! har...har...har... gagah cm ne tu??? ha....dikalangan rakan2, aku la yang paling gagah a.k.a kuat.


13. suka masak , masak sesuatu yang baru, tpi aku xkn makan dulu, aku akn suh orang rasa,klu2 dia kata 'sedapnyaaaa... hingga menjilat kaki..." baru aku mkn...


14. ramai digolongan kita x suka mkn gula2 hacks yang kale hitam plastik merah tu,,...tpi aku suka,... rasa nyaman ja, mcm lubang idong aku besar, buleh sedut udara byk2..

15.  aku suka sgt mkn udang,. msak ape pon xpa asalkan udang,. makanan
yang paling aku x suka mkn ubat! ubat sapu x pa la..

16. aku nie xketi nk bergaya, bila orang suh baru aku bt..

17. emmm...kenapa bulan 4 yang jadi mangsa April Fool ea??? nape x Januari fool ka, Desember fool ka?? ada apa denagn April fool?? http://www.emocutez.com

18. pemakai spec yang dulunya agak skema berbingkai hitam, so skrang da tukar tren,.haha,.

19. emm...suka melancong atau jalan2 g mna ja. http://www.emocutez.com

20. apa lagi nk tulis nie!!! kureng tul gigi rongak nie!!! xdek orang len ka??? cakap bertuah konon!! aku nk jmpa GIGI RONGGAK tu!! http://www.emocutez.com

21. hilang semangat aku nk fikir..emm..haaaaaa.... 22/10/10 genap 2 tahun aku bersama "tuttttttt" ,Alhamdulillah..hehe...mna leh bagitau kt sni...an...eleh nk gosip la tu.....mcm aku x tau...

22. aku suka budak2 tambah2 yang baru lahir...rasa cm nk peluk kuat2..

23. bila aku boring aku akan pandang kiri n kanan untuk memastikan keadaan betul2 boring,...

24. aku xsuka orang amik barang aku tanpa keizinan!!!! http://www.emocutez.com

25. argghhhh!! satu lagi!!! nk picah otak wa da...emmm... hari nie aku baru tukar bground blog..

tadaaaaa..... dan2 ja rasa lega.. http://www.emocutez.com


satu lagi...emmm...nk tag sapa ea,.rasa2 cam nk tag.......


tadaaaaa....


2. NARDtheNERD 3. NURUL ASHIKIN  4.  Hishyamuddin Abd Rahman  5. bila tinta bicara 6. NeidIyra 7. hanata 8. Amyna 9. aniza 10. mirul 11. reikojezze 12. botak 13. Aefa 14. adehhhh!!!!!  sapa yang rela??? sahut la cabaran nie,..aku x orng dah nk cari,.. ada yang follow nya 25> so.. aku x bani,.

3 ulasan:

budak_nakal berkata...

wakakaka.. nak jumpa rongak ke? sila dtg swk..wakaka :P

F@QIHFIQH berkata...

Fiqh dah terima cabaran Akma..hehehehh

"My name is Akma, and I am not a terrorist" berkata...

HAHAHAHAHA....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...