Ahad, 21 November 2010

>> Bila Manusia tidak punya OTAK

sedey!!!! hampa tau dak...semlm aku dok usha2 youtube...dok selongkar benda2 yang menarik..lepas tu aku terjumpa 1 video nie...manusia sekarang sgt KEJAM...ada ka patut binatang yang cumel2 dia sanggup dera mengalahkan dera manusia lak...byk kali aku dok tgk video nie..kadang2 aku terasa malu jadi manusia...semuanya kerana manusia..sanggup buat kat binatang tu demi kepentingan diri...

kat bawah nie aku ada letak video tu..hampa tgk la....

hampa nk tau depa bt apa kt binatang yang cumel tu..bia kau list kan sedikit...

~ dipijak2
~ dihempap2
~ siat kulit binatang tu masa tgh hidup ag sampai binatang tu sedang menangis teresak2..
~ lepas dia  siat kulit binatang tu hidup ag...tggl nyawa2 ikan je....


HADOIII...

aku rasa cm nk g tembak ja org yang duk bt kja yang x dak perikemanusiaan nie..

SEDEY!!!!


I HATE PEOPLE IN THIS VIDEO!!!!!!! VERY3 HATE..






8 ulasan:

"My name is Akma, and I am not a terrorist" berkata...

otak udang tol....pentan...

Solihin Zubir berkata...

ish.. x sanggup nak tgok...

"My name is Akma, and I am not a terrorist" berkata...

la...tgk je...xdek yang menakutkan pon...

_FifAh aZizAn_ berkata...

siannya!!!!
sobs sob.....
ta tegok pown...haha..
ta snggup na tgok...
takowt...tpi asanya trok...
kejam snggoh mnusia....
euuu..

"My name is Akma, and I am not a terrorist" berkata...

hemm......semua kja manusia....zaman da berubah... haish..mang kesian binatang2tu..

Luffy berkata...

huishh..kejam2...manusia mmg kejam...

Tanpa Nama berkata...

isk..isk..xde hotak pye org..
cian kat bnatang2 tu sume..da la comey..sgup dorg pukul bntang tu sume cm tu..mmg bodo tol la..haishh..gram tol aku tgk..rse cm nk pyepak je dorg tu sume...

"My name is Akma, and I am not a terrorist" berkata...

mang pon...hem...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...